نوشته شده توسط : محسن

نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن و دیکشنری بابیلون 8 پس از آخرین نسخه آن که در سایت نرم افزاری دانلود رایگان بالای 50000 بازدید کننده داشت هم اکنون توسط دانلود رایگان همراه با کرک کامل و بدون Expire شدن با فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای دانلود در دسترس است. نرم افزار دیکشنری بابیلون 8 یک فرهنگ لغت و نرم افزار مترجم پیشتاز در بین نرم افزار های دیکشنری موجود می باشد. دیکشنری بابیلون بیشترین ابزار ترجمه را در اختیار شما قرار می دهد. با بابیلون قادر خواهید بود به آسانی و به سرعت ایمیل ها، صفحات وب، سند ها، پیغام های فوری و ... را ترجمه کنید. تمام کاری که برای ترجمه نیاز است انجام دهید، کلیک بر روی کلمه یا متن مورد نظر می باشد که یک پنجره کوچک با نتیجه مطلوب از پایگاه داده فرهنگ لغت وسیع بابیلون با ابزار فهرست لغات و تبدیل سریع به نمایش در خواهد آمد.

Babylon 8 به کاربران خود دامنه وسیعی از کلمات مرتبط از برترین دیکشنری های منتشر شده شامل Oxford University Press, Britannica, Merriam-Webster, Larousse, Vox, Langenscheidt, Pons و Taishukan را پیشنهاد می کند. ورژن جدید بابیلون با 6 نوع ترجمه متن پیشنهادی به 17 زبان بعلاوه ترجمه لغات یک کلمه ای و اصطلاحات آن همه را تنها با یک کلیک همراه با نتیجه ای از دایره المعارف ویکی پدیا به 9 زبان و امکان هجی کردن، از دامنه وسیع توانای منابع آن به نمایش در خواهد آورد. Babylon 8 یک نرم افزار دیکشنری آسان و مترجم دقیق به بیش از 75 زبان می باشد. با Babylon 8 ترجمه متن به آسانی انجام خواهد گرفت، کافی است بر روی مرورگر، ورد، اکسل، ایمیل، پیغام ها و نرم افزار ها و هر نوشته ای که می بینید کلیک کنید و ترجمه کلمه یا متن آن را ببینید.

Babylon 8.0.0 R29 - نرم افزار فرهنگ لغت و ترجمه متن و دیکشنری بابیلون 8

خصیصه های نرم افزار بابیلون 8

  • فعال شدن نرم افزار با یک کلیک
  • ترجمه متن به 17 زبان
  • نتیجه ترجمه از دیکشنری های برتر دنیا
  • نتیجه از دایرة المعارف ها مانند وی کی پدیا
  • ترجمه کلمه به بیش از 75 زبان دنیا
  • واحد تبدیل پول، اندازه گیری و زمان
  • ابزار نوشتن برای انگلیسی
  • اسپل کردن متناوب
  • اصطلاحات فنی

دانلوددانلود رایگان دیکشنری بابیلون 8 (حجم : 12.9 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دیکشنری , ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

یک فرهنگ لغت و نرم افزار مترجم پیشتاز در بین نرم افزار های دیکشنری موجود می باشد. دیکشنری بابیلون بیشترین ابزار ترجمه را در اختیار شما قرار می دهد. با بابیلون قادر خواهید بود به آسانی و به سرعت ایمیل ها، صفحات وب، سند ها، پیغام های فوری و ... را ترجمه کنید. تمام کاری که برای ترجمه نیاز است انجام دهید، کلیک بر روی کلمه یا متن مورد نظر می باشد که یک پنجره کوچک با نتیجه مطلوب از پایگاه داده فرهنگ لغت وسیع بابیلون با ابزار فهرست لغات و تبدیل سریع به نمایش در خواهد آمد.

Babylon به کاربران خود دامنه وسیعی از کلمات مرتبط از برترین دیکشنری های منتشر شده شامل Oxford University Press, Britannica, Merriam-Webster, Larousse, Vox, Langenscheidt, Pons و Taishukan را پیشنهاد می کند. ورژن جدید بابیلون با 6 نوع ترجمه متن پیشنهادی به 17 زبان بعلاوه ترجمه لغات یک کلمه ای و اصطلاحات آن همه را تنها با یک کلیک همراه با نتیجه ای از دایره المعارف ویکی پدیا به 9 زبان و امکان هجی کردن، از دامنه وسیع توانای منابع آن به نمایش در خواهد آورد. Babylon 7 یک نرم افزار دیکشنری آسان و مترجم دقیق به بیش از 75 زبان می باشد. با Babylon 7 ترجمه متن به آسانی انجام خواهد گرفت، کافی است بر روی مرورگر، ورد، اکسل، ایمیل، پیغام ها و نرم افزار ها و هر نوشته ای که می بینید کلیک کنید و ترجمه کلمه یا متن آن را ببینید.

Babylon Pro 7.0.3.11 - دیکشنری بابیلون

خصیصه های نرم افزار:

  • فعال شدن نرم افزار با یک کلیک
  • ترجمه متن به 17 زبان
  • نتیجه ترجمه از دیکشنری های برتر دنیا
  • نتیجه از دایرة المعارف ها مانند وی کی پدیا
  • ترجمه کلمه به بیش از 75 زبان دنیا
  • واحد تبدیل پول، اندازه گیری و زمان
  • ابزار نوشتن برای انگلیسی
  • اسپل کردن متناوب
  • اصطلاحات فنی

فعال شدن نرم افزار با یک کلیک

نرم افزار بابیلون یک نرم افزار قدرتمند در ترجمه متن و کلمه می باشد که کارایی آسان آن کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. برای ترجمه کافی است بر روی هر نوشته از هر کجا مانند فایل های ورد، اکسل، پاور پوینت، ایمیل، صفحات وب، پیغام های فوری و هر نوشته نمایش داده شده توسط نرم افزار ها بر روی صفحه نمایش کلیک کنید تا یک پنجره کوچک از هر اطلاعاتی که مورد نیاز شما می باشد به نمایش در آید. با نصب این نرم افزار به قدرت ترجمه آنلاین و دسترسی سریع به دیکشنری و دایرة المعارف با تمام عنوان ها و مقالات پی خواهید برد.

ترجمه متن

ترجمه متن به 17 زبان به راحتی یک کلیک بدون نیاز به کپی و چسباندن متن می باشد. کافی است بر روی هر کلمه از جمله که می خواهید کلیک کنید تا در کمترین زمان ممکن بابیلون آن را برای شما ترجمه کند. ترجمه متن برای زبان های English, French, German, Spanish, Italian, Portuguese, Japanese, Hebrew, Chinese (Traditional), Chinese (Simplified), Dutch, Russian, Korean, Turkish, Arabic, Farsi, Polish, Ukrainian امکان پذیر می باشد.

مضمون از ویکی پدیا

نرم افزار دیکشنری بابیلون این امکان را به کاربران خود می دهد تا نتایج جستجوی خود را از وی کی پدیا نیز بگیرند و از دایرة المعارف های رایگان به 13 زبان استفاده کنند و به بیش از 2.2 میلیون مقاله و معنی که پیوسته در حال به روز شدن می باشند مطابق با آخرین علوم دسترسی داشته باشند.

ترجمه کلمه به بیش از 75 زبان

مترجم بابیلون و نرم افزار دیکشنری آن نتایج را از پایگاه داده ای از 1300 منبع به بیش از 75 زبان ترجمه می کند. پایگاه داده این نرم افزار شامل 14 دیکشنری حرفه ای با 13 زبان توسعه یافته توسط تیم بابیلون شامل: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، ژاپنی، یهودی، چینی (سنتی)، چینی (ساده)، هلندی، روسی، کره ای و سوئدی می باشد. بابیلون قابلیت دسترسی سریع به منبع اطلاعات اینترنت و دیکشنری و فرهنگ لغات آنلاین که دائما در حال به روز رسانی می باشند را داراست.

واحد و میزان تبدیل

واحد تبدیل پول بابیلون، اندازه گیری و زمان تنها با یک کلیک توسط این نرم افزار امکان پذیر می باشد. دیکشنری آنلاین بابیلون به صورت اتوماتیک نوع درخواست تبدیل را تشخیص خواهد داد. واحد هایی که تغییر می کند به صورت آنلاین به روز رسانی می شوند.

ابزار های نوشتن برای انگلیسی

بعلاوه ترجمه نوشته، دیکشنری آنلاین بابیلون ابزاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند کلمه صحیح برای ساخت جمله را پیدا کند. به طور مسلم یک کلمه به شیوه های متفاوت ترجمه می شوند که بابیلون قادر به نمایش هر ترجمه برابر با کلمه را به زبان اختصاصی کاربر امکان پذیر می سازد. نرم افزار بابیلون تمام دستور زبان های ممکن یک کلمه را نمایش می دهد و هر اصطلاحی که آن کلمه دارد را به نمایش می گذارد.

هجی متناوب

اسپل کردن متناوب یا خواندن جمله به صورت اتوماتیک یکی از کارایی های اصلی این نرم افزار دیکشنری می باشد.

» برای آموزش کار با نرم افزار کلیک کنید «

دانلوددانلود نرم افزار ترجمه و دیکشنری متن و کلمه بابیلون (حجم : 13.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار دیکشنری , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد